Výmena a vrátenie tovaru
Výmena tovaru
Na výmenu tovaru máte 14 dní od prevzatia zásielky. Tovar si môžete vymeniť priamo v predajni,
Obchodná 60, alebo nám tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom
v poistenej listovej zásielke poštou na adresu:
Albert Hegedűš
Obchodná 60
Bratislava-Staré Mesto
811 06
e-mail: info@Asperk.sk
Výmeny zaslané na uvedenú adresu sú vybavované do 7 pracovných dní. Ohľadom prijatia zásielky
zákazníkom pošleme e-mail, ak Vám e-mail nepríde, odporúčame skontrolovať číslo zásielky so
stavom jej doručenia a informovať našu spoločnosť. Ohľadom odoslania Vám príde notifikačný e-mail.
Nezodpovedáme za nedoručenie zásielky a tiež za nevyzdvihnutie zásielky z dôvodu
nedoručenia oznamu o uloženej zásielke.
Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa.
Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad
gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre
konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vymeniť.
Sprievodný dokument k výmene tovaru na stiahnutie:
Formulár na výmenu tovaru (docx): TU
Formulár na výmenu tovaru (pdf): TU
(Formulár musí byť priložený v zásielke, či už vytlačený, napísaný rukou, alebo vyplnený a zaslaný
elektronicky! Bez formulára nebude výmena, či vrátenie možné)
Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky.
Vrátenie tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe a
vyplneným sprievodným dokumentom späť na našu adresu (nie v predajniach). Tovar zašlite
v poistenej listovej zásielke poštou na vyššie uvedenú adresu, spolu so sprievodným listom,
kde uvediete aj vaše číslo účtu. Ak bola objednávka hradená online platobnou kartou, tak je
možné peniaze vrátiť len priamo na účet platiteľa. Ohľadom prijatia zásielky zákazníkov neinformujeme
(odporúčame si sledovať zásielku podľa podacieho čísla).
Podľa § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru,
ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania
potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Zákazník má právo po prevzatí tovaru
v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako
je to obvyklé pri nákupe v klasickej kamennej predajni, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil základné
vlastnosti a funkčnosť tovaru. Pokiaľ opotrebenie tovaru presahuje známky štandardného odskúšania
tovaru, resp. nesie známky nosenia, či poškodenia, môže predajca znížiť sumu na vrátenie za tento tovar.
Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa.
Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad
gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len
pre konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vrátiť.
Sprievodný dokument na vrátenie tovaru na stiahnutie:
Formulár na vrátenie tovaru (docx): TU
Formulár na vrátenie tovaru (pdf): TU
(Formulár musí byť priložený v zásielke, či už vytlačený, napísaný rukou, alebo vyplnený a zaslaný
elektronicky! Bez formulára nebude výmena, či vrátenie možné)